Pilates

Yoga Spor Performansını Artırmaya Nasıl Yardımcı Olabilir?

Yoganın sadece huzura, sükunete ve ara sıra akrobatik gösterilere ulaşmakla ilgili olduğunu düşünüyorsanız, biraz daha derinlere bakın. En popüler spor dalına ve yoganın bunlardan daha fazla yararlanmanıza nasıl yardımcı olduğuna bakıyoruz.

Koşu

Yoga, iskelet sistemini stabilize etmeye yardımcı olan kas gruplarında esnekliği artırmaya ve gücü artırmaya giden çekirdek, dörtlü, hamstringler ve kalça fleksör kaslarını oluşturmaya yardımcı olur. Vücudun koşarken kullandığı kasların aynısı. Göbeğiniz ve kalçalarınız güçlü olduğunda, sizi tekrar tekrar ve düzenli olarak yere vurmaktan kaynaklanabilecek yaralanmalardan korumaya yardımcı olurlar.

Ek olarak, doğru nefes almak yoganın temel bileşenlerinden biridir ve koşmaya uygulandığında nefesinizi hareketlerinizle koordine etmenizi sağlar. Bu, daha iyi hıza yol açar ve yan dikişlerin önlenmesine yardımcı olur.

yoga sporu

Golf

Yoga, genellikle hafif bir egzersiz olarak düşünülür ve genellikle düşük etkili bir egzersiz olsa da, kas gücü oluşturmak için uzun bir yol kat eder. Bunun nedeni, birçok yoga pozunun kişinin ağırlığını yerçekimine karşı kullanmayı gerektirmesidir ve bunu yaparken kaslarınızda çok fazla güç kazanırsınız. Bunun da ötesinde yoga esnekliği, hareket aralığını ve dengeyi geliştirir.

Tenis

Fiziksel olduğu kadar zihinseldir. Eğer düzenli olarak tenis oynuyorsanız, sporda iyi olmanın her ikisinde de güç gerektirdiğini anlarsınız. Hızlı, çevik, odaklanmış, keskin el-göz koordinasyonuna ve ayaklarınız üzerinde hızlı düşünmeniz gerekir. Yoga, tüm bu gereksinimleri karşılar, biri zihni sakinleştirebilir ve oyuncuların bölgeye girmesine yardımcı olur.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı