Pilates

Yoga Konsantrasyon Yöntemleri

Yoga için kötü bir zaman yoktur. Bu eski uygulamanın stres seviyelerini düşürmenize, gerginliği bırakmanıza, daha iyi uyumanıza, esnekliği artırmanıza ve kas gücünü artırmanıza yardımcı olabileceğini gösteren sağlık yararlarının bir listesi var.

Ancak Yoga her zaman rahatlatıcı ve dinlendirici hissetmez. Günlerimiz telaşlı geçebilir, bizi bunalmış ve stresli bırakabilir. Yoga başlama zamanı geldiğinde, zihinlerimiz meşguldür, gevezelik eder ve yoga yapmak dışında her şeyi düşünür. Bunun size olduğunu fark ederseniz endişelenmeyin. Bu, tüm beceri seviyelerindeki yoga yapanlar için ortak bir sorundur. İşte tam da bu nedenle, zihninizi sakinleştirmek ve pratiğinize odaklanmanızı sağlamak için birkaç ipucu paylaşmak istedik.

Telefonunuzu Kapatın

Bu zor. Ama bize güvenin, bu yapılabilirsiniz! Çoğumuz sürekli olarak telefonlarımızı kontrol etme ve dünyada ve sosyal çevremizde neler olup bittiğini görme dürtüsüne sahibiz. Ancak Yoga yapmaya hazırlanırken, uygulamadan en iyi şekilde yararlanmak için hem fiziksel hem de zihinsel alana ihtiyacınız var.

Bunu yapmak için, bir mesaj veya anlık bildirim alma konusunda sürekli olarak endişeli olamazsınız. Bu zamanı kendinize ait hale getirin ve telefonunuzu ters çevirin, sessize alın ya da telefonu kapatın. Çünkü dikkatiniz ne kadar dağılırsa, kendinizi o kadar az rahatlamış hissedersiniz.

Yoga, kendinize bakmanız ve zihninizle ve bedeninizle bağlantıda kalmanız için zaman pencerenizdir. Sizi bundan uzaklaştıran her şey sadece size zarar verir.

yoga konsantrasyon

Vücudunuza Odaklanın

Vücudunuza odaklanmayı deneyin. Bunu yapmanın bir yolu, zihninizi vücudunuzun gerdiğiniz bölgesinde tutmaktır. Omuzlarınız sıkı mı? Gevşediklerini hissedebiliyor musun? Herhangi bir yerde ağrı var mı? Bacaklarınız titriyor mu yoksa rahat mı hissediyorlar? Dikkatinizi çeken şey ne olursa olsun, elinizden geldiğince ona bağlı kalın.

Gözlerini Kapat

Gözlerinizi kapalı tutmak çevrenizdeki her şeye değil, kendinize daha fazla odaklanmanıza yardımcı olur. Evde pratik yapıyorsanız, bu, sürekli olarak saati kontrol etmenizi veya sadece odadaki dikkatinizi dağıtabilecek rastgele nesnelere bakmanızı engelleyebilir. Bu sizin zamanınız ve her türlü dikkat dağıtıcı şeyi kaldırarak zamanı en üst düzeye çıkarmak istiyorsunuz. Basitçe gözlerinizi kapatmak, bunu yapmanın etkili ve kolay bir yoludur.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı