Fitness

Triceps Geliştirmek İçin Yararlı Egzersizler

Güçlü kollar söz konusu olduğunda, en çok Triceps dikkat çeker. Bu utanç verici çünkü sıklıkla unutulan triceps kollarınızın yaklaşık üçte ikisini oluşturur. Bu hareketlerin her birini düzenli olarak egzersiz rutininize dahil ederseniz, daha güçlü kollara sahip olursunuz.

Dambıl Zemin Presi

Dambıl zemin presi, ağır baskı egzersizimiz için onay verir çünkü bunu hemen hemen her spor salonunda yapabilirsiniz ve ustalaşmak, halter bench pressinden daha kolaydır. Artı, yere yatarak hareketin odağını göğsünüzden trisepsinize kaydırırsınız.

triceps hareketleri

Yakın Tutuşlu Şınav

Daha hafif baskı egzersizimiz için, çok yönlülüğü ve ekipman eksikliği nedeniyle yakın tutuşlu şınavı seçtik. Basitçe klasik şınavı çekin, ellerinizi yaklaştırın ve kendinize zorlu bir triceps egzersizi yaptınız.

Herhangi bir güç seviyesindeki sporcular bu hareketi kullanabilir. Yeni başlayan biriyseniz, kolaylaştırmak için ellerinizi bir bankta veya sandalyede kaldırın. Ortalamadan daha güçlüyseniz ve ilerleme istiyorsanız, hareket aralığını artırmak için sırtınızın üzerinden bir bant geçirmeyi veya ayaklarınızı kaldırmayı deneyin.

Bant Aşağı Doğru Çekme

Tricepsin ana işlevi dirseği uzatmaktır, bu nedenle daha güçlü triceps oluşturmak için birden fazla ekstansiyon egzersizi gerekir. Bant itme hareketleri, dirseklerle sıkıştırılmış uzatma hareketi için iyi çalışır çünkü ellerinizi bantta yukarı veya aşağı hareket ettirerek direnci değiştirebilirsiniz. Bandı bir barın etrafından veya bir kapı aralığından geçirin ve gitmekte fayda var.

Dumbbell Tate Presleri

Efsanevi güç kaldırıcı ve güç uzmanı Dave Tate’in adını taşıyan Tate presi, dirseklerle genişletilmiş bir uzatma için tercih ettiğimiz egzersizdir. Dirsekler açık haldeyken ağırlık kaldırmak bilekleriniz, dirsekleriniz ve omuzlarınız için riskli olabilir, ancak hafif dambıllar ve kontrollü bir hareket kullanarak, tricepsinizi kendinizi dövmeden bolca çalıştırabilirsiniz.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı