Fitness

Spor Salonuna Gitmeden Kalori Yakmanın 3 Yolu

Düzenli egzersiz zihinsel ve fiziksel sağlığımızın önemli bir parçasıdır ancak egzersiz için zaman bulmak her zaman kolay değildir. Bunun da ötesinde, spor salonuna gitmek yoğun bir günün ardından yapılacaklar listenizin sonuna itilebilir. Ancak sırf spor salonuna gidememeniz aktif olamayacağınız anlamına gelmez.

Aşağıdaki ipuçlarıyla evde, işte veya dışarıda olsanız da fazladan kalori yakmaya nasıl başlayacağınızı öğrenebilirsiniz.

Evin Etrafında Ev İşler Yapın

Evde onarım ve bahçe işi kadar basit bir şey egzersiz kadar ikiye katlanabilir. Dışarı çıkmayı ve çimleri biçmeyi, çevre düzenlemeyi veya evin etrafında biraz çalışmayı düşünün. Sadece ayakta ve aktif olmayacak, aynı zamanda evinizde yapılması gereken şeylerle de ilgileneceksiniz!

Atlama İpi

Çocukken ip atlamak muhtemelen eğlence için yaptığınız bir şeydi – şimdi formda kalmak için yapabileceğiniz bir şey. Aslında, ip atlama, en iyi ve en ucuz egzersiz türlerinden biridir. Sadece kalp atış hızınızı artırmakla kalmaz, aynı zamanda koordinasyonu ve çevikliği de geliştirir. İp atlamanın bir başka özelliği de, bunun hemen hemen her yerde yapabileceğiniz bir şey olmasıdır.

kalori yakmak için egzersizler

Egzersiz Yapın

İnsanlar kardiyo ve ağırlık eğitimine tamamen ayrı iki egzersiz alanı olarak bakma eğiliminde olsalar da, bu yöntemler oldukça örtüşüyor. Geleneksel ağırlık antrenmanının aksine, jimnastik (şınav, çömelme, ve mekik gibi) sizi kendi vücut ağırlığınızı kaldırmaya zorlar. Ayrıca ağırlık antrenmanı ile erişemeyeceğiniz kasları çalıştırmanıza da olanak tanır. Diğer bir faydası da, istediğiniz zaman pratik yapabilmeniz ve ekipman için para harcamanıza gerek olmamasıdır.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı