Fitness

Sırt Ağrısı Tedavi Yöntemleri

Kronik sırt ağrısı, herkesin deneyimlediği bir şeydir ve bazıları bunun için ilaç almaktadır. Süresiz olarak doğru uzun vadeli çözüm gibi hissettirmez. Masajlar yardımcı olabilir; bir doktor ziyaretleri de olabilir. Peki kendi sırt ağrımızı hafifletmek ve aynı zamanda duruşumuz üzerinde çalışmak için kolayca ne yapabiliriz?

Omuz Rulosu Yapın

İnsanlar omuzlarını öne eğme eğilimindedir, bu yüzden kollarımız vücudumuzun önünde. Bunu düzeltmek için, omuzlarınızı nazikçe yukarı çekin, geriye doğru itin ve omuz rulosu gibi düşmelerine izin verin. Şimdi, baş parmaklarınız dışarı bakacak şekilde kollarınız yanınızda sallanmalıdır.

sırt ağrısı hareketleri

Yürürken Kalça Kaslarınızı Sıkın

nsanlar her adım attıklarında gluteus medius kaslarını sıkarlar. Sırtlarının alt kısmını destekleyen bu kadar düzgün kalça kaslarına sahip olmalarının bir nedeni budur. Her adımı attığınızda kalça kaslarınızı sıkılaştırarak aynı tip derrieri geliştirmeye başlar.

Dik Oturmayın!

Sırt bükmek sizi türlü belaya sokar. Bunun yerine göğsü açmak için bir omuz rulosu yapın ve omurgayı germek ve uzatmak için derin bir nefes alın.

Vücudunuzu Sıcak Bir Havuzda Destekleyin

Suyun kaldırma kuvveti egzersizin faydalarından daha az acı ile yararlanmanızı sağlar. Suda egzersiz yapmak ayrıca sinirlerin ve kasların işleyişini düzenlemeye yardımcı olarak ağrıyı hafifletmeye yardımcı olur.

Hamstringlerinizi Günde İki Kez Gerin

Bel ağrısının sıklıkla gözden kaçan bir nedeni, sıkı diz kirişleri. Uyluklarınızın arkasında bulunan hamstring kaslarınız çok sıkı ise, alt sırtınız ve sakroiliak eklemleriniz gerilerek daha fazla ağrıya neden olur. Hamstring germe dikkatlice ve günde en az iki kez her seferinde 15-30 saniye süreyle yapılmalıdır.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı