Yaşam

Ruh Halinizi Doğal Bir Şekilde Nasıl İyileştirebilirsiniz?

Mutlulukta veya ruh halinde ara sıra düşüş yaşamak alışılmadık bir durum değildir. Hayat meşgul olur, dikkatimiz için birden fazla sorumluluk yarışır ve stres seviyeleri artar. Farkına varmadan kendimizi aşağı ve yukarı hissederken bulabiliriz. Bu size tanıdık geliyorsa, yükseltilmiş bir ruh haline geri dönmenin bazı yaratıcı yollarını burada bulabilirsiniz.

Egzersiz Yapmak

Egzersize katılmak, beynimizdeki iyi hissettiren kimyasallar olan endorfinleri salgılayarak doğal olarak ruh halini artırır. Kendinizi kötü bir ruh haline girerken bulursanız, ayağa kalkıp 5-10 dakikalık bir yürüyüşe çıkın veya kan pompalaması ve ruh halinizin yükselmesi için başka tür bir aktiviteye katılın.

ruh halini iyileştirme

Vücudu Beslemek

Bitter çikolata, yeşil yapraklı sebzeler ve folat açısından zengin diğer yiyecekler, yaban mersini, papatya veya lavanta çayı ve kabak veya ayçiçeği çekirdeği gibi magnezyum açısından zengin çekirdekler gibi bazı lezzetli yiyeceklerin tadını çıkarın. Bu gıdalardaki besinlerin duygusal sağlıkla ilgili olduğu düşünülmektedir.

Meditasyon Yapmak

Meditasyon yapmanın – sadece beş dakika bile olsa – stresi azalttığı ve kişinin bakış açısını iyileştirdiği görülmüştür. Sessiz bir yer arayın, gözlerinizi kapatın, nefesinize odaklanın ve zihninizi günün gürültüsünden arındırın. Meditasyon yapmak, huzur bulurken ve amacınızı yeniden onaylarken içe doğru gitmenize ve derinlemesine düşünmenize izin verir.

Kokulara Hitap Etmek

Koku duyusu güçlüdür ve ruh hali ve hafıza ile bütünsel olarak bağlantılıdır. Mekanınıza yasemin, papatya, vanilya, narenciye, nane ve lavanta gibi en sevdiğiniz kokuları aşılamayı deneyin.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı