Fitness

Nasıl Daha Fazla Kalori Yakılır?

Gün boyunca daha fazla kalori yakmakla ilgileniyorsanız, vücudunuzu yağ yakan bir fırına dönüştürmek için aşağıdaki adımları izleyin.

Yürümek

Yürümek, kalori yakmanın harika ve kolay bir yoludur. Bir binanın girişinden daha uzağa park etmek ve asansörden merdivenleri kullanmakla ilgili ipuçlarını muhtemelen duymuşsunuzdur. Bu yöntemlerin ikisi de gün boyunca fazladan birkaç kalori yakmanıza yardımcı olur. Gerçekten motive iseniz, otobüse binmek veya araba kullanmak yerine gitmeniz gereken yerde yürümeyi veya bisiklete binmeyi deneyin.

Antrenmanınızı Sabaha Değiştirin

Antrenmanınızı sabah saatlerine çevirerek, işler ortaya çıkmadan ve rutininizi bir kenara itmeden önce egzersizinizi tamamladığınızdan emin oluyorsunuz. Sabah egzersizinin gün boyunca iştahı azalttığı ve daha az kalori alınmasına neden olduğu gösterilmiştir.

kalori yakmak

Bol Sıvı Tüketin

Dehidrasyon metabolizmayı yavaşlatır, bu nedenle her gün en az sekiz bardak su içtiğinizden emin olun. Buz gibi soğuk su içmek birkaç ekstra kalori yakmanıza yardımcı olur çünkü vücudunuz suyu vücut sıcaklığına getirmek için biraz daha fazla çaba gösterir. Ayrıca günlük rutininize yeşil çay eklemeyi de düşünün. Yeşil çay metabolizmanın biraz artmasına yardımcı olarak daha fazla kalori yakmanıza yardımcı olur.

Her Yerde Mini Egzersizler Yapın

Sırada duruyorsanız, kendinizi ayak parmaklarınızın üzerinde kaldırın, ardından alçaltın ve tekrarlayın. Bir süre oturmanız gerekiyorsa, değiştirilmiş bacak kaldırma veya eğme gibi masa egzersizleri yapabilirsiniz. Her hareket, hareketsiz kalmaktan daha fazla kalori yakar.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı