Fitness

Kuvvet Antrenmanı Hataları

Kardiyo akciğerlerinizi, kalbinizi ve kanınızı daha yetenekli hale getirirken, kuvvet antrenmanı kemikleri, kasları ve eklemleri iyileştirerek hareket ederken ve bir şeyler yaparken kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlar. İşte yaygın kuvvet antrenmanı hatası ve bu hataları başarıya dönüştürmek için bazı ipuçları.

Kaydırmadan veya Bükmeden

Halter egzersizlerinin çoğu, direnci dikey olarak yukarı ve aşağı hareket ettirerek (örneğin çömelme, omuz baskısı, yukarı çekme) kaldırmayı içerir. Ancak hayatta, tuttuğumuz şeyleri kendimiz bile olsa kaldırır, değiştirir ve bükeriz. Yerçekiminden geçiyoruz, bu da momentumla başa çıkmamız gerektiği anlamına geliyor. Üç hareket düzleminde yaşıyor ve hareket ediyoruz, bu nedenle üç hareket düzleminde bir kuvvet antrenmanı programı şarttır.

kuvvet antrenmanı hataları

Hızınızı Asla Değiştirmeyin

Kuvvet antrenmanı, kas ve estetik geliştirmek için harikadır, ancak bunu genel olarak yaşam boyu yapmak da aynı derecede önemlidir. Hayat size farklı hızlarda gelir. Bazen hayat, tıpkı cep telefonunu neredeyse düşürdüğün zamanki gibi, seni hızlı hareket ettirir. Bazen hayat, caddede yürürken birinin size çarpması gibi, hızlı ve tahmin edilemez bir şekilde hareket etmenizi sağlar.

Yine de kuvvet antrenmanı ile genellikle güvenlik endişesi olmaksızın yavaş, kontrollü bir tempoda gerçekleştirilir. Her nasılsa, hız eklemek otomatik olarak tehlikeli kabul edilir. Beceri olmadan hız tehlikelidir. Ancak beceriye eklenen hız, yaşamda ve sporda hareket etmenin özüdür. Tüm kuvvet antrenmanınız yavaş ve kontrollü ise, hayatın size atabileceği her şeye gerçekten hazır olamazsınız.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı