Fitness

Koşularınızı Daha İyi Hale Getirecek Hareketler

Bir koşucu olarak gerçekten başarılı olmak için, elbette km koşmalısınız. Ancak yolda olmadığınızda, kendinizi zorlamaya devam etmek için yapabileceğiniz birkaç şey var. Alt gövdeye meydan okuyan hareketler, dengenizi ve gücünüzü geliştirerek size her adımda daha fazla güç verir. İster düzenli olarak maraton koşun, ister daha kısa mesafeler veya eğlence amaçlı koşun, bu rutin hızınızı ve dayanıklılığınızı artıracak ve bir kış gününde içeride sıkışıp kaldığınızda size yapacak bir şeyler verecektir.

Ters Lunge Lift

Ayaklarla birlikte durun, eller kalçalarda. Omuzlarınızı kalçalar üzerinde tutarak sağ ayağınızı hamle yapın. Sağ diz kalça seviyesinde 90 derece bükülmüş olarak sol bacak üzerinde durmak için sağ ayağı itin. 1 tekrar için başlangıca dönün; karşı tarafta tekrarlayın. Her taraf için 15 tekrar yapın.

koşucu egzersizleri

Bantlı Köprü

Yüzüstü yatın, dizler bükük, ayaklar kalça genişliğinde açık, alt uylukların etrafında bir direnç bandı. Dirsekleri 90 derece bükün. Dizlerden omuzlara düz bir çizgi oluşturmak için kalçayı kaldırın. 1 tekrar için yere indirin. 40 tekrar yapın, ardından kalçalarınızı kaldırın ve dizlerinizi 30 kez dışarı atın.

Güçlü Adım

Sol ayağınızla bir sandalyede durun, kollar bükülü. Sandalyede durmak ve sağ dizinizi kalça seviyesine sürmek için sol topuğa bastırırken kolları sallayın. 1 tekrar için başlangıca dönün. 15 tekrar yapın. Tarafları değiştirin; tekrar edin.

Zafer Duruşu

Yüzü yukarı bakacak şekilde uzanın. Bacakları düz tutarak, vücut bir V oluşturana ve kollar yere paralel olana kadar (gösterildiği gibi) kollarınızı indirirken gövdeyi ve bacakları kaldırın. 1 tekrar için başlangıca dönün. 15 tekrar yapın.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı