Pilates

Koşucular İçin Yoga

Kendini işine adamış koşucuların çoğu, zorlu sporlarına genellikle tek bir zihinle yaklaşır. Koşuculara genellikle yoga rejimlerine dahil etmenin aşırı faydalar sağlayabileceği söylenir. Bir yoga uygulamasından fayda sağlayan kaslar arasında hamstringler, kalça fleksörleri, dörtlüler, karın kasları, kalça kasları, bel ve hatta ayaklarınız bulunur. Faydaların sayısız olduğunu söyleyebiliriz. İşte koşucuların haftalık terleme seanslarına yogayı dahil etme konusunda sahip oldukları bazı genel sorular. Koşucular için ideal olan yoga pozlarını nasıl tamamlayacağınızı öğreten aşağıdaki bilgileri kaçırmayın.

Koşucular Neden Yoga Yapmalı?

Yoga sadece kaslarınızı uzatmakla kalmaz, aynı zamanda kasların iyileşmesine yardımcı olur ve yaralanmaları önlemeye yardımcı olur. Koşucular için çok önemlidir. Eğer ciddi bir şekilde koşuyorsanız, neden yaralanma riskinizi azaltmak için elinizden geleni yapmıyorsunuz? Sakatlanmaya yatkın olan gizli bir koşucu yoktur.

koşucu için yoga

Ya Yoga İçin Fazla Zamanım Yoksa?

Hafta boyunca zaten çok fazla kilometre yaparsanız, yoga için daha fazla zaman bulmak imkansız görünebilir. Zamanınız kısaysa ve bacaklarınızda, hamstringlerinizde, dörtlülerinizde ve baldırlarınızda daha fazla esneklik yaratmak istiyorsanız, yarım bölünmeler,ile ayakta bölünmeler, piramit pozu, elinizi ayak başparmağına uzatmayı öneririz. Dans pozu ve bir topuktan diğerinin üzerinden geçen aşağı bakan hareket her birini 3-5 nefes boyunca tutmanız gerekir.

Aynı Gün Yoga Yapıp Koşabilir Misin?

Duruma göre değişir. Bu, uyguladığınız yoga türüne bağlıdır. İyi bir kural, koşmadan önce merkezi devreye sokmak ve büyük kas gruplarını ısıtmak için aktif yoga yapılabilir.

Esneme Dışında Yoga Koşularımı Nasıl Geliştirebilir?

Yoga, yoga pratiğinde yürüttükleri denge ve istikrar sayesinde koşucunun yürüyüşüne fayda sağlayabilir. Denge ve denge, koşucunun duruşunu iyileştirerek daha yumuşak bir adım atmasına ve daha iyi bir yürüyüş yapmasına olanak tanıyor. Yoga ayrıca, koşucuların aerobik dayanıklılığını artırarak daha uzağa koşmalarına olanak tanıyan diyafragmatik solunumu kullanarak koşucuların nefeslerini iyileştirmelerine yardımcı olur.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı