Fitness

Kış Yürüyüşlerini Daha Keyifli Hale Getirmenin Yolları

Kış yürüyüşü rutininin sayısız faydası vardır. Soğuk havada hızlı bir yürüyüş kalbinizin pompalamasını sağlayabilir, enerjinizi artırabilir ve hatta biraz fazla kalori yakabilir. Değerli gün ışığını emmek için zaman ayırmak, kış hüznünü hafifletmeye, kaliteli uykuyu desteklemeye ve grip (ve COVID-19) mevsiminde bağışıklığınızı güçlendirmeye yardımcı olabilir.

Kış geldiğinde, en hevesli yürüyüşçülerin bile karanlık sabahlar, kasvetli hava ve kanepenin çekilmesi ve tüylü battaniyelerle motive kalmaya çalıştığı doğrudur. Ancak, bu profesyonel ipuçları dışarı çıkmanıza yardımcı olur;

Doğru Zamanı Bulun

Yürüyüşe çıktığınız günün saatini ayarlamanız ve kışa daha uygun yeni bir rutin belirlemeniz gerekir. Belki sabahın ilerleyen saatlerinde güneş doğduğunda ve havayı biraz ısıttığında yürüyebilirsin. Veya sıcak çikolata veya nane aromalı bir kahve içmek ve işten önce köpeğinizle yürüyüş, günün en güneşli saatini geçirmek ve sağlıklı sindirimi desteklemek için öğle yemeğinden sonra uzun bir yürüyüş gibi planlı yürüyüşlere uygun aktiviteler seçin.

kışın yürüyüş yapmak

Yürüyen Bir Topluluk Bulun

Günlük yürüyüşlerin sizi sorumlu tutacak biri olmadan gerçekleşmeyeceğini biliyorsanız, sanal veya yüz yüze bir yürüyüş grubuna katılın. Bir başka harika seçenek de, bir arkadaşınızla yürüyüş görüşmeleri planlamak ve yeni adım hedeflerine ulaşmak için birbirinize meydan okumaktır.

Yaratıcı Ol

Kış yürüyüşlerini daha keyifli hale getirmenin şaşırtıcı bir yolu, üretkenlik için faydalardan yararlanmaktır. Bütün kış boyunca oturmak, net düşünmeyi veya zorlu bir iş gününü atlatmayı zorlaştırabilir, ancak araştırmalar yürüyüşe çıkmanın yaratıcılığı ve ilhamı harekete geçirebileceğini gösteriyor.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı