Beslenme

Kilo Almak İçin Diyet İpuçları

Dünyada birçok insan kilo vermek istemeye kapılırken, kilo almaya çalışan daha küçük bir grup insan var. Bazıları için, vücutlarına kas kütlesi ekleme arzusudur. Diğerleri için, bir sağlık durumunun neden olduğu plansız kilo kaybı nedeniyle kilo almak için tıbbi bir zorunluluk vardır. Çoğu insan için amaç kilo almak olduğunda, bu kilo ideal olarak yağsız kas şeklinde alınır.

Kilo almak için, yaktığınızdan daha fazla kalori almanız ve pozitif bir kalori dengesi durumu yaratmanız gerekir. Bazı insanlar, istedikleri her şeyi yemenin bir ruhsat olduğunu düşünebilir, ancak ne yediğiniz, ne kadar yediğiniz kadar önemlidir. Çok çeşitli vitamin ve mineraller aldığınızdan emin olmak için besin değeri yüksek yiyecekler seçmek istersiniz.

Kas kütlesinin doğru şekilde nasıl artırılacağı konusunda birçok yanlış anlama var. En yaygın yanılgı, daha fazla protein yemenin veya takviye almanın yeni kas dokusu oluşturacağıdır. Yeni kas inşa etmek için kaslara ağırlık veya direnç şeklinde bir uyaran uygulanması gerekir. İyileşme döneminde, uygun besin alımı ve genel olarak daha yüksek kalorili diyet, yeni kas büyümesi elde etmenize yardımcı olacaktır. Kas gücü ve boyutundaki sonuçları görmek için, protein sentezinin uzun bir süre boyunca bozulmadan daha büyük olması gerekir. Bu haftalar veya aylar sürebilir. Kas kütlesi kazanmak için şu üç beslenme ipucunu izleyin;

Kalorisi Yüksek Gıdalar Tüketin

Kalori alımını artırmanın en kolay yollarından biri, yağsız yoğurt yerine tam yağlı yoğurt seçmek gibi, zaten yediğiniz yiyeceklerin daha yüksek kalorili versiyonlarına geçmektir. Mevcut kalori ihtiyaçlarınızın üzerinde günde 300 ila 500 kaloriyi hedefleyin ve üç makro besinin – karbonhidrat, protein ve yağ – dengesini sağlamaya devam ettiğinizden emin olun.

kilo almak için ne yemeliyiz

Düşük Hacimli, Kalorisi Yoğun Yiyecekleri Seçin

Kabuklu yemişler, tohumlar ve kuru meyve gibi ürünler, küçük bir pakete çok fazla kalori ve besin sığdırır. Kalori alımını artırırken, genellikle alışkın olduğunuzdan çok daha fazla yemek yemek zordur, bu nedenle karışık kuruyemişleri atıştırmak, fazladan 200 kalori almak için harika bir yoldur.

Daha Küçük, Daha Sık Yemek Yiyin

Her iki ila dört saatte bir daha küçük bir öğün tüketmek, optimum besin alımını sağlamayı kolaylaştırır. Hem ağırlık antrenmanında hem de yakıt doldurmada tutarlılığı hedefleyin. Makrolarınızın gün boyunca eşit bir şekilde dağılmasından oluşan düzenli olarak planlanmış yemekler ve atıştırmalıklar son derece önemlidir.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı