Fitness

Hızlıca 100 Kalori Yakmanın Yolları

Günlük eğlenceli aktivitelerle 100 kaloriyi hızla yakabileceğinizi biliyor muydunuz? Spor salonuna gitmeye veya terlemeye gerek yok. Günlük programınızı yolunda tutan eğlenceli mini seanslarla kalorileri patlatabilirsiniz.

Bu 100 kalorilik antrenmanlardan bazılarının tamamlanması sadece birkaç dakika sürer ve bazıları biraz daha uzun sürer. Ancak antrenman ekipmanınızı değiştirmeniz, sağlık kulübüne gitmeniz veya sonrasında duş almanız gerekmeyecek. Bu yüzden bunları günlük rutininize eklemek kolaydır.

Merdivenleri Çık

İş yerinde, evde ve hatta seyahat ederken bir otelde neredeyse her zaman bir merdiven vardır. 100 kalori yakmak için merdivenleri sadece on dakika yürüyün. Güçlü bacaklar da yapacaksınız. Merdiven çıkmak, alt bedeninizde bulunan kasları şekillendirmenize yardımcı olur.

100 kalori yakmak

Esneme ve Rahatlama

Güçlü hareketler için çok mu yorgunsunuz? Sorun değil! 30 dakika boyunca gerilir ve gevşer veya kolay bir yoga egzersizi yaparsanız, yaklaşık 100 kalori yakabilirsiniz. Ek olarak, eklemlerinizde hareket aralığını artırmanıza, stresi azaltmaya ve uyku kalitenizi artırmaya yardımcı olur.

Masa Tenisi Oynayın

En son ne zaman bir raket alıp masa tenisi oynadınız? Sadece 20 dakika oynarsanız, yaklaşık 100 kalori yakarsınız. Ve el-göz koordinasyonunuzu da geliştireceksiniz. Yetenekli bir rakip seçin ve daha fazla kalori yakacaksınız.

Masanı Temizle

Ofis işlerini bitirmeniz gereken günler vardır. Kalori yakmak için merdiven çıkmaya veya öğle yemeği vakti yürüyüşe çıkmaya vaktiniz yok. Sorun yok. Ofis işleri de kalori yakmanızı sağlar. Bir saatlik masa başı çalışması yaklaşık 100 kalori yakar. Daha çok kalori yakmanız mı gerekiyor? Çalıştığınız zaman ayakta durun ve çöp kutunuzu daha uzağa yerleştirin veya hareketi artırmak için hızlı uzatma molaları verin.

İp Atlama

Kilo verme konusunda gerçekten ciddiyseniz ve hızlı bir şekilde 100 kalori yakmak istiyorsanız, ip atlayın. 100 kaloriyi atmak için sadece yedi dakika zıplaman gerekiyor. Aynı zamanda alt bacaklarda koordinasyonu geliştirecek ve güç kazanacaksınız.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı