Beslenme

Hızlı Kilo Vermek İçin Yumurta Yenmeli

Birkaç çalışma, kahvaltıda yumurta yemenin insanların kilo vermesine yardımcı olabileceğini göstermiştir. Bir çalışmada, sabah yemeği için yumurta yiyen grup, sonraki 36 saat boyunca simit yiyen gruba göre daha az kalori tüketti. Ve başka bir çalışmada, sabahları yumurta yiyenler, simit yiyenlere göre iki kat daha fazla kilo verdiler.

Yumurtaların kilo verme aracı olmasının bir başka iddia edilen nedeni, yüksek protein sayılarıyla ilgilidir. Araştırmalar, proteinin kan şekeri artışlarını önleyebileceğini ve daha az yemek isteği anlamına gelen daha az kan şekeri artışının olduğunu göstermiştir. Çalışmaların sabah yumurta yemesi ile genel kalori alımının düşmesi arasında bir ilişki olduğunu göstermesi şaşırtıcı değil. Protein doluyor ve size uzun süre enerji veriyor. Bu nedenle erken saatte protein yemek, sabah ortası yeme isteğinizi gidermeye yardımcı olur ve sizi öğle yemeğine kadar tatmin eder. Bununla birlikte, bu çalışmaların, benzer kalori sayılarına sahip öğünler yiyen gruplar arasındaki kilo kaybını karşılaştırdığını belirtmek önemlidir. Ve kilo kaybı söz konusu olduğunda kalori hala sayılır. Yani bu, her sabah dört yumurtalı peynirli omlet yemek için bir bahane değil.

yumurta ile hızlı kilo verme

Yemeklerinize Nasıl Daha Fazla Yumurta Ekleyebilirsiniz?

Bu nedenle, karbonhidrat ve kalori bakımından yüksek olan ve o kadar doldurmayan simit ve hamur işleri yerine sabahları doyurucu yumurtalarla devam edin. Ancak kaloriye dikkat edin ve bu yumurtalı kahvaltıları yarı tam yumurta yarı yumurta beyazı ile hafifletmeyi düşünün. Yumurtalar ayrıca öğle ve akşam yemeklerine harika bir katkı sağlar ve haşlanmış çeşit, dünyanın en az atıştırmalıklarından biridir. İşte bunları diyetinize nasıl dahil edeceğinize dair bazı ilham kaynakları;

  • Haşlanmış bir atıştırmalık olarak. Birkaç yumurtayı sertçe kaynatın, soğutun, ikiye bölün ve sarılarını çıkarın. Mega protein sabitlemesi için onları humus, salsa ve hatta ton balığı ile doldurun.
  • Salatalarda. Şarküteri tarzı salatalarda biraz doğranmış sert haşlanmış beyazları veya yapraklı yeşillikler üzerinde dilimlenmiş bütün yumurtayı deneyin.
  • Sandviçlerde. Lezzetli bir yumurtalı salatalı sandviç yiyin. Sadece mayonez ve sarısı hafifçe sürün ve hafif ekmek koyun.
  • Yulaf ezmenizde. Porsiyon boyutunu ve protein sayısını artırmak için sıvı yumurta beyazlarını yavaşça kaynayan yulaf ezmesine karıştırın.
Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı