Fitness

Göğüs Germe Yöntemleri

Masa başı işlerin, araba sürmenin, yüzmenin ve kutu taşımanın ortak bir yönü vardır: görevi yerine getirmek için kolların ve göğsün kullanılması. Hayatta yaptığımız bu işlerde, vücudumuzun ön tarafındaki kasların hipertonik hale gelmesini veya kısalmasını yaygın hale getiriyor ve göğüs, omuz ve kol esnekliğini sınırlıyor. Çeşitli göğüs gerilmeleri yoluyla vücudun önünü açmak, göğüs kaslarının ve bağ dokusunun esnekliğini artırabilir ve daha fazlasını sağlayabilir.

Arkada Dirsek Kavrama

Performans için günün her saatini esnetmenin harika bir yoludur.

  • Oturarak veya ayakta, kollarınızı yanlarınızdan ve omuzlarınızı kulaklarınızdan aşağı doğru bastırarak başlayın.
  • Omuz bıçaklarınızı nazikçe sıkın ve göğsü genişletin. Kolları arkaya getirin ve dirseği dirseğe tutun.

Parmak Uçlarında Uzatılmış Duruş

Yogada, çocuğun pozu bir dinlenme egzersizi olarak kabul edilir, ancak kollar uzatıldığında, bu egzersiz üst vücutta çok aktif hale gelirken, bel bölgesine stres atmaya devam eder.

  • Yere diz çökün. Ayak parmaklarınıza birlikte dokunun ve topuklarınızın üzerine oturun; sonra dizlerinizi kalçalarınız kadar geniş olacak şekilde ayırın.
  • Kalçalardan öne doğru eğilin ve ellerinizi olabildiğince önünüze doğru yürüyün. Kollarınız uzatılmış ve avuç içleriniz aşağı bakacak şekilde, avuçlarınızın altında bir top varmış gibi parmak uçlarınızın üzerine gelin ve göğsünüzü yere doğru eğilin.

göğüs germe egzersizleri

Baş Üstü Göğüs Germe

Bu, oturarak veya ayakta yapılabilen başka bir esnemedir.

  • Oturarak veya ayakta, parmaklarınızı kenetleyin, dirseklerinizi bükün ve kollarınızı başınızın üzerine kaldırın.
  • Omuz bıçaklarınızı nazikçe sıkıştırın ve dirseklerinizi ve ellerinizi geriye doğru hareket ettirin.
  • Omuzları ve göğsü esnetmek için ellerinizin yüksekliğini.
Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı