Fitness

Gigi Hadid’in güçlendiren egzersizi

Gigi Hadid'in güçlendiren egzersizi

Ünlü model Gigi Hadid, güçlü fiziğini yoğun bir motivasyonla spor yapmasına borçlu. Özellikle boks yapmayı çok seven modelin en çok yaptığı egzersiz hareketlerini spor koçu açıkladı.

Gigi Hadid, günlük spor rutinine 3 dakika boyunca boks yaparak başlıyor. Arından 1 dakika boyunca özellikle bacak bölgesine yoğunlaşan egzersiz hareketlerini yapıyor.

Siz de spora başlarken boks yerine tempolu yürüyüş, koşma ya da ip atlama yapabilrsiniz. Arından bu güç kazandıran egzersizlerin dördünden ikisini seçin. Her gün farklı setlerde egzersizleri deneyin.

1 – Squat (20 tekrar)
-Bacaklarınızı omuz genişliğinde açın.

-Kalçalarınızı poponuzun üzerine oturuyormuşçasına aşağıya doğru itin. Üst bacaklarınız yere paralel olana kadar dizlerini bükün.

-Topuklarınızdan güç alarak tekrar geri kalkın. Bu sırada poponuzu sıkın.

– Çömelirken belin içine çökmemesi, ikincisi de dizlerin çömelirken ayak parmak ucunu geçmemesine özen gösterin.

2 – Diz çökerek bacak kaldırma (her bacağa 12 tekrar)

-El ve dizlerinizin üzerinden masa pozisyonunda tıpkı 4 ayak üzerinde bir kedi gibi pozisyon alın.

-Ayaklarınızın parmak uçları yere değmeli.

-Sağ dizinizi kalça hizanıza doğru yukarı doğru kaldırıp indirmeye başlayın.

-12 tekrardan sonra sol dizinize geçin.

3 – Balerin Squat

-Bu hareket adeta balerinlerin yaptığı duruşu andırıyor.

-Bacaklarınızı genişçe açın ve parmak uçlarınız dışa doğru bakacak şekilde durun.

-Sol ayağınızın topuğunu kaldırarak parmak ucunuza kalkın. Bu sırada sağ ayağınız tamamen yere basılı olacak.

-Hafifçe dizlerinizi bükerek yere doğru çömün ve kalkın. Ancak belinizi bükmeyin. Beliniz düz, üst vücudunuz düz durmalı.

-12 tekrardan sonra topuğunuzu indirin bu kez sağ ayağınızla aynı hareketi yapın.

4 – Lastikle squat yürüyüşü (her bir bacak için 12 tekrar)

-Çok hafif dizlerimizi kırıyoruz (normal bir squat duruşundan daha az), üst gövde hafif öne eğimli.

-Direnç lastiğini dizlerinizin biraz üstünden geçirin.

-Sağa doğru sağ ayağınızla büyük bir adım atın, ardında sol ayağınızı yanına getirin. Daha sonra sola geçin. Bu sırada lastik bandı gergin tutmayı ihmal etmeyin.

Etiketler
Daha Fazla Göster

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı