Fitness

Evde Yapılabilecek En İyi Squat Hareketleri Neler?

5 dakikalık antrenmanlarımız, birden fazla kas grubunu çalıştıran paranızın karşılığını veren büyük egzersizler içerir – bazı hareketler kardiyovasküler sistemde de çalışır. Çok verimli oldukları ve siz farkına varmadan bittikleri için, bu rutinler zorlayıcı ancak ulaşılabilir hale getirilmiştir. Kendi hızınızda yapın ve fitness seviyenize uyacak şekilde gerektiği şekilde değiştirin. Etkili bir alt vücut egzersizi ve 5 dakika içinde birkaç dakikalık kardiyo yapamayacağınızı düşünüyorsanız, aşağıdaki egzersiz fikrinizi değiştirecektir.

Temel Squat

Ayaklarınız kalça genişliğinde açık ve ayak parmaklarınız öne bakacak şekilde dik durun. Sandalyede oturuyormuş gibi aşağı inmeye başlayın. Çömelirken karın kaslarınızı sıkı tutun ve dizlerinizin ayak parmaklarınızı geçmediğinden emin olun. Gerekirse ekstra denge için kollarınızı düz önünüzde uzatabilirsiniz. Uyluklarınız yere paralel olduğunda, ayakta durma pozisyonuna dönmek için topuklarınızı ve kalçalarınızı bastırın. 30 saniye boyunca tekrarlayın.

squat hareketleri

Sörfçü Squat

Bacaklarınız tamamen açık ve kollarınız bir sörf tahtasında dengelenmiş gibi başlayın. Göğsünüzü düz tutun ama sağ omzunuzun üzerinden bakmak için başınızı çevirin. Sağ parmağınızı dışa doğru çevirin ve çömelme pozisyonunda aşağı indirin. Yerden biraz zıplamak için ayaklarınızı itin ve sağ parmağınız kalçalarınızla aynı hizadayken sol parmağınızı dışarıya doğru inin. Sol omzunuzun üzerinden bakın. Bunu 30 saniye boyunca tekrarlayın.

Çömelme Atlama

Bu senin son kardiyo patlaman, o yüzden orada bekle! Basit bir çömelme pozisyonundan aşağı inin. Ayağa kalkmak yerine yerden patlayın. Olabildiğince yükseğe zıplayın. Dizleriniz çömelme pozisyonunda bükülmüş şekilde yavaşça inin. 30 saniye boyunca tekrarlayın.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı