Fitness

Evde Yapabileceğiniz Kardiyo Egzersizleri

Haftada birkaç kez spor salonuna gitmek için zamanınız veya iradeniz yoksa, ev egzersizlerini denemek isteyebilirsiniz. Ağır kaldırmadan hafif fiziksel aktivite ve koşu bandında saatler geçirmek bile uzun vadede sağlığınıza fayda sağlayabilir. Ayrıca araştırmalar, düşük yoğunluklu kardiyo egzersizlerinin, özellikle formda değilseniz, yüksek yoğunluklu aralıklı antrenmana benzer sonuçlar verebileceğini göstermektedir. İşte en iyi ev kardiyo egzersizlerinden bazıları.

İp atlama

Beden eğitimi öğretmenlerimizin çocukken bize bu egzersizi yaptırmasının iyi bir nedeni var. Koordinasyonu geliştiriyor, kalori yakıyor ve kardiyovasküler sağlığı geliştiriyor. Son ip atladığınızdan bu yana uzun zaman geçtiyse, muhtemelen yavaş başlayıp bazı gelişmiş varyasyonlara doğru ilerlemeniz daha iyi olacaktır.

Burpee

Araştırmalar, Burpee, yüksek yoğunluklu bir sprint bisikleti seansı olarak benzer bir kardiyorespiratuar tepkiye neden olabileceğini gösteriyor. Ek olarak, bisiklet sürmekten farklı olarak Burpee tam vücut egzersizidir. Merkezinizi, omuzlarınızı ve kollarınızı çalıştırırlar, bu da onu en iyi ev kardiyo egzersizlerinden biri yapar.

kardiyo egzersizleri evde

Jumping Jacks

Bizi okula geri götüren bir başka egzersiz, Jumping Jacks kalp ve kemik sağlığınızı iyileştirmeye yardımcı olabilecek bir kardiyo klasiğidir. Kolay görünebilirler, ancak hacmi hedeflerler. Sınırlarınızı zorlamaya çalışın ve her seferinde daha fazla zıplama hareketi yapın. Yüze ulaştığınızda, aslında ne kadar enerji tükettiklerini göreceksiniz.

En iyi ev kardiyo egzersizleri bile bir spor salonu egzersiziyle karşılaştırılamayabilir, ancak araştırmalar 150 dakikalık orta düzeyde fiziksel aktivitenin sağlığınız için harikalar yaratabileceğini gösteriyor. En iyi etki için tüm bunları birleştirin.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı