Fitness

Evde Yapabileceğiniz Barre Hareketleri

Bugün sizler için en iyi ekipmansız hareketleri anlatacağız. İşte evde yapabileceğiniz barre hareketleri;

Flybarre’s Wall Bridge Serisi

Ayaklarınız duvara dönük, ayak parmaklarınız yukarı bakacak şekilde sırtınıza bir duvara yaslanın. Dizlerinizin kalçaların tam üzerinde olduğundan emin olun. Eli yanınızda yere düz bir şekilde bastırın. Kalçalarınızın yerden yaklaşık bir inç aşağı inmesine izin vererek pelvisi yavaşça yukarı ve aşağı kaldırın. Bu hareketi yaklaşık 1 dakika gerçekleştirin, ardından üstte 2 dakika boyunca nabız atarak pelvisi kalça seviyesinde ve ayakları duvara tutun.

evde barre hareketleri

Flybarre’ın İç Uyluk Bacak Liftleri

Sol tarafınıza yatın, başınızı sol kolunuza dayayın veya sol elinizi kullanarak başınızı yukarı kaldırın. Sağ diz tavanı gösterecek şekilde sağ bacağı sola doğru getirin. Sol ayağı esnetin ve yukarı doğru minik darbeler alarak bacağını kaldırın. Kaldırırken tüm uyluk kemiğini yerden kaldırdığınızdan emin olun. Bunu her iki tarafta yaklaşık 2 dakika uygulayın.

Flybarre’ın Dönen Yan Plank

Ön kol plank pozisyonunda başlayın, ardından kalçalarınızı üst üste gelecek şekilde, sol tarafa bakacak şekilde, sağ ön kolunuz yerde ve sol eliniz de kalçanızda olacak şekilde çevirin. Bir minderin üzerine uzanıyorsanız, ön kolunuzun minderin kenarına paralel olduğundan emin olun. Kalçalarınızı yanma hissi duyana kadar tavana doğru sallayın. Ardından, yan tahta pozisyonunuzu korurken, üst elinizi yukarı kaldırın ve üst elinizi sizinle zemin arasındaki boşluktan geçirerek gövdeyi yere doğru çevirin. Başlangıç pozisyonuna dönün ve kalçayı yukarı doğru eğilin, ardından tekrarlayın. Bir tarafta 2 dakika ardından diğer tarafa dönün.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı