Fitness

Evde Popo Egzersizleri Diz Ağrısını Önlemeye Yardımcı Olur

Güçlü bir popoya sahip olmak gerçekten çok önemli. Bunun nedeni diz ağrısının genellikle zayıf kalçalara kadar uzanmasıdır. Bu nedenle bu bölgeleri hedeflemek ve kalçalarınızı, uyluklarınızı ve poponuzu güçlendirmeye odaklanmak ağrıları önlemeye yardımcı olabilir. Bu vücut ağırlığı hareketlerinden herhangi birini normal güç rutininize ekleyin.

evde popo egzersizleri

Rainbow Down Dog

Aşağı doğru köpek pozisyonunda başlayın. Ağırlığı sola kaydırın ve ayağınızı işaret ederek sağ bacağınızı sağa uzatın. Sağ bacağınızı yukarı ve aşağı kaldırın, bir yarım daire oluşturun, sol bacağın arkasında çapraz bir şekilde alçaltın. Sağ ayağınızla daireyi yeniden takip edin. Her iki tarafta 10 tekrarlı iki set yapın.

Figure 4 Bridge

Dizleriniz bükülmüş olarak sırt üstü uzanın, ayaklar düz bir şekilde yerde, topuklardan birkaç cm uzakta olacak şekilde. Sağ bileğinizi sol diz üzerinden çaprazlayın ve avuç içleri yukarı bakacak şekilde vücudun yanında düşük bir “V” şeklinde kolları açın. Kalçayı mattan birkaç inç kaldırmak için sol topuğa bastırın. Durun, sonra yavaşça kalçayı mat haline getirin. Her iki tarafta 10 tekrarlı iki set yapın.

Ayak Parmakları İle Açıp Kapatmak

Sol kol gövdeyi yukarı kaldıracak şekilde sol tarafa uzanın veya daha rahatsa yere uzatın. Başınızı omurga hizasında tutarak, dizlerinizi öne doğru bükün ve gövdenizi sabit tutarak her iki ayağınızı yerden kaldırın. Sağ dizinizi yukarı döndürün, bacakları açın, ardından sağ dizinizi kapatın ve ayakları yere indirmeden hemen bir sonraki tekrara geçin. Her iki tarafta 10 tekrarlı iki set yapın.

Buz Pateni

Sağ ayağınızı hafifçe kaldırarak sol ayak üzerinde durun. Mümkün olduğu kadar sağa zıplayın, sağ ayağa inin, sol ayağınızı gövdenin arkasında ve sol elinizi öne doğru sallayın. Hareketi tersine çevirin, sola zıplayın, sağ el öne doğru sol ayağa inin. 30 saniye içinde yapabildiğiniz kadar çok tekrar yapın, dinlenin ve bir kez daha tekrarlayın.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı