Fitness

Evde Kuvvet Antrenmanı Nasıl Oluşturulur?

Spor salonuna geri dönmeye henüz hazır değil misiniz? Telaşa gerek yok. Evinizin rahatlığında etkili güç rutinleri oluşturabilirsiniz. Tüm vücut güçlendirme rutini planladığınızı varsayarsak, çeşitli egzersizler dahil etmek isteyeceksiniz. Tüm ana kas gruplarınızı geliştirmek için, hareket kategorisinin her birinden en az bir egzersiz seçmenizi öneririz;

Üst Vücut İtme Egzersizleri

Üst vücut itme egzersizleri öncelikle ağırlığı vücudunuzdan uzaklaştırmak için kullandığınız kasları hedef alır: göğüs, triseps ve omuzların önü. Şınav, dips, göğüs presleri, omuz presleri, triseps uzatmaları ve bu hareketlerin diğer varyasyonları gibi egzersizler arasından seçim yapın.

evde kuvvet antrenmanı

Üst Vücut Hareketler

Üst vücuttaki hareketler, ağırlığı vücudunuza doğru getiren kaslar kategorisine girer: sırtınız, pazılarınız ve omuzlarınızın arkası. Üst vücut çekme egzersizleri arasında pulluplar, düz kol çekmeleri, pazı çalışmaları ve bunların tüm çeşitleri bulunur.

Alt Vücut İtme Egzersizleri

Alt vücut itme egzersizleri, ağırlıklı olarak dörtlü ve kalça kaslarınızı çalıştırarak, ağırlıklı olarak dizleri kullanarak ağırlığı iten kasları vurgular. Back squats, step ups, reverse lunges, Bulgarian split squats ve diğer varyasyonlar arasından seçim yapın.

Alt Vücut Çekme Egzersizleri

Alt vücut çekme egzersizleri ile kalçaları ve hamstringleri hedefleyin. Dambıl deadlift, kalça köprüsü, kalça itme ve tek bacaklı Romen deadlifts gibi egzersizlerde olduğu gibi, çoğunlukla kalçayı kullanarak vücudunuza ağırlık verdiğinizde bu kaslar yanar.

Tahtalar

Tahtalar, yan tahtalar, asılı diz kaldırmalar, oturma yerleri, Pallof presleri ve diğer varyasyonları içeren orta bölümünüzü hedefleyen egzersizleri seçin.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı