Fitness

Etkili Vücut Ağırlığı Antrenmanı

Tüm yeni araçlar ve fitness çılgınlıkları ile egzersiz gittikçe daha karmaşık hale geliyor. Yine de karmaşık olması gerekmiyor. Sadece üç vücut ağırlığı hareketiyle tüm vücudun gücünü başarıyla artırabilirsiniz. Bu hareketler neredeyse her yerde yapılabilir ve hiçbir ekipman gerektirmez. Basit ve etkilidirler.

Yukarı İtmek

Bu tecrübeli vücut ağırlığı hareketleri her yaştan, cinsiyetten ve yaşam yürüyüşünden insanlar tarafından yapılır. Askerler onları yüzlerce ve lise sporcusu tarafından dışarı pompalıyor. Sadece bunun yapabileceğiniz en etkili vücut ağırlığı egzersizlerinden biri olduğunu pekiştirmek için duruyor.

Nasıl yapılır: Herkes nasıl şınav çekileceğini bilir, ancak bunları gerçekten etkili kılmak için yaparken aklınızda bulundurmanız gereken bazı şeyler vardır. Vücudunuzu baştan aşağı düz bir çizgide tutmalısınız. Hareket boyunca kasları meşgul tuttuğunuzdan emin olun. Kalçalarınızın eğilmesine veya poponuzun dik durmasına izin vermeyin. Yeni başlayanlar bir duvardan yukarı itmeye başlayabilir.

Çömelme

Bu çömelme, dünyanın her yerindeki spor salonlarında muazzam miktarlarda ağırlıkla yapılır, ancak çömelmeden yararlanmak için buna ihtiyacınız yoktur. Bu işlevsel hareket, bacaklar ve karın kasları için harikadır.

Nasıl yapılır: Çömelme yaparken hatırlanması gereken birkaç şey, omuzlarınızı geride ve dizlerinizi ayak parmaklarınızın arkasında tutmaktır. Ayrıca poponuz arkanıza gitmeli ve önünüze bakmalıdır.

vücut ağırlığı antrenmanı

Dağ Tırmanışı

Bu, aerobik egzersizi artırmak için daha hızlı veya kasları gerçekten çalıştırmak için yavaşça yapılabilen dinamik bir harekettir. Hangi kasları kullanacaksınız? Hepsi!

Nasıl yapılır: Yukarı itme pozisyonuna geçin. Sağ dizinizi göğsünüze doğru getirin ve başlangıç ​​pozisyonuna dönün. Sonra bu hareketi sol dizinizle tekrarlayın. Rahat bir hızda dizlerinizi değiştirin ancak bacağınızı iyice sıktığınızdan emin olun.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı