Fitness

Daha Güçlü Dizler İçin Basit Hareketler

Kalça kaslarınızın sandığınızdan çok daha önemlidir. Daha güçlü kalçalar çok fazla ağırlık alır ve dizlerinizi çalıştırır. Diz ağrısını sonsuza kadar ortadan kaldırmaya yardımcı olmasını sağlayan üç egzersiz.

Dış Bacak Asansörleri

Sağ tarafınıza yaslanın, bacaklarınızı bükün ve üst üste istifleyin. Sağ kolunuzu bükün ve başınızı sağ elinize koyun. Sol avucunuzu göbek deliğinin önünde yere düz bir şekilde yerleştirin. Şimdi sol bacağı vücuttan uzağa uzatın; bu senin başlangıç pozisyonun. Sol dizinizi bükmeden bacağınızı 45 derece kaldırın. Burada beş saniye basılı tutun, ardından indirin. Bu 1 tekrardır. 8 tekrar yapın; sonra taraf değiştirin.

diz hareketleri

İç Bacak Asansörleri

Sağ tarafınıza, uzatılmış bacaklar ve üst üste dizilmiş şekilde uzanın. Sağ kolunuzu bükün ve başınızı sağ elinize koyun. Sol avucunuzu göbek deliğinin önünde yere düz bir şekilde yerleştirin. Sol bacağı bükün ve sol ayağınızı sağ bacağın önüne koyun; bu senin başlangıç pozisyonun. Sağ bacağınızı düz tutarak, bacağınızı yerden altı inç yukarı kaldırın. Burada beş saniye basılı tutun, ardından indirin. Bu 1 tekrardır. 8 tekrar yapın; sonra taraf değiştirin.

Tek Ayaklı Deadlift

Her elinizde bir dambıl tutarak dik durun. Ağırlığı sol bacağınıza kaydırın ve yavaşça öne doğru eğilmeye başlayın, vücudun önündeki ağırlıkları ayak bileklerine doğru indirin, sağ bacağınız arkanızda yükselecektir. Omurganızı uzun ve karın kaslarınızı sıkı tuttuğunuzdan emin olun. Sağ bacağın yere değmesine izin vermeden yavaşça ayağa kalkın. Bu 1 tekrardır. 8 tekrar yapın; sonra taraf değiştirin.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı